ההתמודדות, ההצלחה והכישלון של פרחי הוראה מנקודת המבט של המורים המאמנים
מאת: Cathy Siebert
מילות מפתח:
הכשרת מורים
הצלחה וכישלון
התמחות בהוראה
התנסויות בהוראה
מורים מאמנים
סטודנטים להוראה
פרחי הוראה
מקור:
WHENPRESERVICE TEACHERS STRUGGLE OR FAIL- MENTOR TEACHERS' PERSPECTIVES, Education, v126 n3 p409-422
היחסים הנרקמים בין פרחי הוראה ובין המורים המאמנים הם אינטנסיביים ומורכבים למדי ומייצגים השקעה גבוהה מבחינת המורים המאמנים. לכן, להצלחה או לכישלון של פרחי ההוראה בהתמודדויות בשלבים אלו נודעת השפעה לא מבוטלת על המורים המאמנים עצמם. המאמר מנסה לבחון כיצד כשלון של פרחי ההוראה במהלך התמודדות בשלבי ההתמחות משפיעים על תחושת העצמי של המורה המאמן ועל ייעודו כמורה מאמן. המאמר בנוי מסיפורי מקרים של מורים מאמנים המתארים את פרחי ההוראה, הוא מתעד בעיקר את נקודות המבט שלהם ליחסים המורכבים עם פרחי ההוראה אשר בהנחייתם ומציג את המתחים והשלכותיהם על המורים המאמנים.
yyya
מעוניינת במאמר המלא, כיצד אוכל להשיגו?