הגיע הזמן שבתי הספר התיכוניים יתבגרו

Ferguson, Maria. "Time for high schools to grow up", Phi Delta Kappan 95.5 (Feb 2014): 68.


מרבית בתי הספר התיכוניים האמריקאים לא השתנו הרבה, למרות העובדה שהעולם עצמו השתנה במהלך העשורים האחרונים.

הקשרים של תלמידי התיכון עם המורים, עם המאמנים ועם מבוגרים משמעותיים אחרים יכולים להשפיע עמוקות על החוויה שלהם.

הרעיון, שבני עשרה – שכל כך שקועים בעצמם – צריכים להרגיש מחוברים למבוגרים שדואגים להם כאינדיבידואלים, נוגד את האינטואיציה.

לרוע המזל, המספר ההולך וגדל של תלמידים בכיתה, המספר המדלדל של יועצים חינוכיים, והאובססיה אחר ציונים במבחנים הפכו את יצירת הקשר עם התלמידים לכמעט בלתי אפשרית.

המחקר מראה שרמות ההנעה של התלמידים יכולות לעלות או לרדת בהתבסס על תחושתם שללמידה שלהם בבית הספר יש יישום מעשי לחיים שלהם לאחר סיום בית הספר התיכון.


קישור לתקציר המאמר באנגלית

ראה גם:
רצף הוראה־למידה מקדם מוטיבציה

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya