הבנת "פרקטיקות ליבה" והכשרת מורים "מבוססת-פרקטיקה": ללמוד מהעבר

לחצו כדי להאזין לפריט

Forzani, Francesca M. "Understanding “Core Practices” and “Practice-Based” Teacher Education: Learning From the Past", Journal of Teacher Education. Vol. 65 Issue 4, p357-368.

מאמר זה חוקר מה ניתן ללמוד מהשוואה והנגדה של הכשרת מורים המתמקדת בפרקטיקות ליבה לעומת גישות אחרות שעשויות להיקרא גם "מבוססות-פרקטיקה", כולל גישות שראשיתן במאה ה-19.

המאמר מתמקד בשלוש תקופות חשובות בהיסטוריה של הכשרת מורים:

  • בימי הזוהר של בתי הספר הרגילים בשלהי המאה ה-19,
  • בתקופה של יעילות מדעית בשנות העשרים ובשנות השלושים של המאה העשרים,
  • בעידן של הכשרת מורים המבוססת על מיומנות בשנות הששים והשבעים של המאה העשרים.

 

קישור לתקציר המאמר באנגלית

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
לחצו כדי להאזין לפריט

Forzani, Francesca M. "Understanding “Core Practices” and “Practice-Based” Teacher Education: Learning From the Past", Journal of Teacher Education. Vol. 65 Issue 4, p357-368.

מאמר זה חוקר מה ניתן ללמוד מהשוואה והנגדה של הכשרת מורים המתמקדת בפרקטיקות ליבה לעומת גישות אחרות שעשויות להיקרא גם "מבוססות-פרקטיקה", כולל גישות שראשיתן במאה ה-19.

המאמר מתמקד בשלוש תקופות חשובות בהיסטוריה של הכשרת מורים:

  • בימי הזוהר של בתי הספר הרגילים בשלהי המאה ה-19,
  • בתקופה של יעילות מדעית בשנות העשרים ובשנות השלושים של המאה העשרים,
  • בעידן של הכשרת מורים המבוססת על מיומנות בשנות הששים והשבעים של המאה העשרים.

 

קישור לתקציר המאמר באנגלית

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?