גוגל, פלטפורמת Mathletics ו-Khan Academy: שימוש יזום באופן עצמי מצד התלמידים במשאבים מתמטיים מקוונים

מאת: Tracey Muir

Muir, Tracey. "Google, Mathletics and Khan Academy: students' self-initiated use of online mathematical resources", Mathematics Education Research Journal, Dec2014, Vol. 26 Issue 4, p833-852.

מאמר זה מדווח על מחקר שבחן את השימוש של תלמידי כיתות ה-ט' במשאבים מתמטיים מקוונים שלתלמידים יש נגישות אליהם, תוך התמקדות מיוחדת על הערכת האפקטיביות של Khan Academy, אתר לימודי מקוון.

הנתונים נאספו באמצעות סקרים וראיונות שהראו כי בעוד שהתלמידים אכן נכנסים לאתרים המקוונים, בייחוד בשנים המאוחרות יותר של בית הספר, הם שונים הן מבחינת הסיבות שלהם לכך והן בתפיסותיהם לגבי האופן שבו האתרים הללו היו שימושיים.

הממצאים תורמים למחקר המוגבל בנושא זה ויש להם השלכות מעשיות עבור תלמידים ומורים, כולל הפוטנציאל לשנות את התפקיד המסורתי של המורה.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

 

 

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya