בלוגים כמרחבי היערכות של פרחי הוראה באנגליה לקראת התמחותם המעשית בבתי הספר

מאת: Phil Wood

Phil Wood, "Blogs as liminal space: student teachers at the threshold, Technology", Pedagogy and Education ,Volume 21, Issue 1, 2012 , pages 85-99.

במסגרת המחקר שנערך במערכת הכשרת המורים באנגליה , נבדק השילוב של בלוגים במהלך ההכשרה הפעילה של פרחי ההוראה שם. הבלוגים האישיים-מקצועיים שימשו כאמצעי בידי פרחי ההוראה לפיתוח ההבנה שלהם לגבי מושגים גיאוגרפיים וגם כמרחב למידה לפיתוח שיעורים ותכנון שיעורים לפני הצבתם בבתי הספר. ממצאי המחקר העלו כי הבלוגים של פרחי הוראה הפכו להיות מוקדי פעילות מועילים לגיבוש הידע הפדגוגי שלהם וההיערכות הסף לקראת ההתמחות בהוראה בבתי ספר. המחקר ממליץ על שימוש בבלוגים אישיים-מקצועיים לכל פרחי ההוראה באנגליה הנערכים לקראת התמחות בהוראה בבתי הספר.

לתקציר המאמר באנגלית

ראה גם :
פורטפוליו דיגיטאלי (תלקיט) משולב בלוגים לטובת פרחי ההוראה בארה"ב


שימוש של סטודנטים להוראה בבלוגים במהלך ההתמחות
חשיבות שילוב התנסויות בבלוגים בקרב פרחי הוראה המתכשרים להוראת אנגלית

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya