ביצועי סטודנטים להכשרת מורים בנורבגיה: ההשפעה של הסטודנט, ושל גורמים מבניים ומוסדיים

מאת: Gerd Wikan

Wikan, Gerd; Bugge, Liv Susanne. "Student performance in teacher education in Norway: the impact of student, institutional and structural factors", European Journal of Teacher Education. Oct2014, Vol. 37 Issue 4, p442-452.

קיימים גורמים רבים שיש להם השפעה על ביצועים והתקדמות בלימודים. חלק מהגורמים הם ברמת הסטודנט, חלק ברמה המוסדית או ברמת התכנית ואחרים ברמה המבנית.

במאמר זה, המחברים דנים באופן שבו סטודנטים הלומדים בשתי תכניות שונות של הכשרת מורים במכללה אוניברסיטאית בנורבגיה מצליחים לתמרן בין לימודיהם לבין הצורך להרוויח כסף והתוצאות שיש לכך על הביצועים שלהם בלימודים.

המחברים מתמקדים בגורמי רמת הסטודנט ובאופן שבו המכללה האוניברסיטאית מארגנת את תכניות הקמפוס שלה. הממצאים מבוססים על מחקר כמותי, שבו השתתפו 401 פרחי הוראה.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya