אחד מרבים

מאת: PETER GIBBON

GIBBON, PETER. One and the Many. Education Digest. Mar2017, Vol. 82 Issue 7, p36-45.

המאמר מתמקד בסוגיה של חינוך כל הילדים באותו האופן או התייחסות אליהם באופן שונה, ומשווה בין ההשקפות של פילוסופים חינוכיים, א.ד. הירש (E.D. Hirsch) והווארד גרדנר (Howard Gardner), לבין המטרות והפדגוגיה של החינוך האמריקאי.

המאמר מזכיר את ההשלכות הפוטנציאליות העולות מהויכוח לגבי הרעיונות של הפילוסופים החינוכיים, כגון: השיעורים שעל מורי הכיתה ללמוד מההתנסויות שלהם בכיתה וכיצד זה השפיע על ההישגים הלימודיים של התלמידים.

מבוסס על המאמר המקורי שהופיע ב-Humanities


    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya