אחד מרבים
מאת: PETER GIBBON
GIBBON, PETER. One and the Many. Education Digest. Mar2017, Vol. 82 Issue 7, p36-45.
המאמר מתמקד בסוגיה של חינוך כל הילדים באותו האופן או התייחסות אליהם באופן שונה, ומשווה בין ההשקפות של פילוסופים חינוכיים, א.ד. הירש (E.D. Hirsch) והווארד גרדנר (Howard Gardner), לבין המטרות והפדגוגיה של החינוך האמריקאי.
המאמר מזכיר את ההשלכות הפוטנציאליות העולות מהויכוח לגבי הרעיונות של הפילוסופים החינוכיים, כגון: השיעורים שעל מורי הכיתה ללמוד מההתנסויות שלהם בכיתה וכיצד זה השפיע על ההישגים הלימודיים של התלמידים.
מבוסס על המאמר המקורי שהופיע ב-Humanities
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya