דף פריט
30-08-2018

של איזו מאה הלמידה הזאת?

ג'יי הוורוויץ מעיר את תשומת לבנו לעובדה כי שיטות הוראה חדשניות ללמידה פעילה היו קיימות לפני עידן התקשוב החינוכי ולפני ההצהרות החלולות על עידן "כישורי המאה ה21 " וכי מורים בישראל ובעולם יכלו לבטא חדשנות פדגוגית גם בהיעדר סביבות מתוקשבות כפי שאנו מכירים כיום.

כותב ג'יי הורוויץ במאמרון שלו :" עלינו להבין שהתקשוב איננו תוספת שמביאים לכיתה כדי לעורר עניין, או כדי לייעל את ההוראה. הוא פשוט חלק אינטגראלי מחיינו ומחיי התלמיד. לפני יותר משישים שנה המורה ז'קו ניצל את מלוא האמצעים שסבבו אותו כדי להחיות את תהליך הלמידה אצל תלמידיו. היום התקשוב הוא אחד האמצעים המרכזיים שעומדים לרשותנו. המציאות הטכנולוגית שונה מאד, אבל דמותו ופועלו של המורה ז'קו עוד יכולים לשמש לנו דוגמה" .

למאמרון של ג'יי הורוויץ


ראה גם :

ג'ון דיואי , חשבון נפש ( ד"ר אמנון כרמון)

חדשנות בכיתה של המאה ה-21 (ב): דמותו של ג'ורג' מקֶנָה

דיאלוג יצירתי ברמות חפר- מבט מבפנים על חדשנות פדגוגית

לשבור את הלמידה הקונבנציונלית

המהפכה הבלתי גמורה

ללמוד מהחיים : בתי ספר של תנועת "התמונה הגדולה" בארה"ב

גישות פדגוגיות בלמידה מקוונת

מה דעתך?
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?