דף פריט
29-08-2018

אתנחתא קומית: סטודנטים לתואר שני מייחסים משמעויות מרובות לשילוב טכנולוגיה ביצירת קומיקס דיגיטלית

מאת: Beth Sockman

Sockman, Beth; Sutton, Rhonda; Herrmann, Michele. Comic Relief: Graduate Students Address Multiple Meanings for Technology Integration with Digital Comic Creation. TechTrends: Linking Research & Practice to Improve Learning , Sep2016, Vol. 60 Issue 5, p475-485

מחקר זה קבע את השימושיות של יצירת קומיקס דיגיטלית בקרב 77 סטודנטים לתואר שני בקורס טכנולוגיה בהוראה.

הסטודנטים השלימו משימת קריאה ויצרו קומיקס דיגיטלי שהתייחס לענייני שילוב טכנולוגיה בבתי הספר ובחברה. יצירות הקומיקס שנוצרו בידי 77 הסטודנטים נותחו תוך שימוש במחקר פעולה מעשי.

הממצאים הציעו שליצירת קומיקס דיגיטלית מאפיינים ייחודיים עבור רפלקציה ביקורתית של טקסט, מאחר וז'אנרים של קומיקס מעודדים משמעויות מרובות, הצבת רעיונות זה לצד זה, הומור ושורות מחץ המנוגדות לאינטואיציה.

בשל טבעו האינהרנטי, הקומיקס סיפק מדיום בטוח לכתיבת סיפורים הנוגעים למושגים לא נוחים, המספקים באופן פוטנציאלי דרך שימושית כדי לתמוך בצמיחה מקצועית של מורים.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

ראו גם:

סטודנטים מהונג קונג ומקנדה החווים תרבות השתתפותית חדשה: פרויקט להכשרה מקצועית של מורים הנתמך על ידי אוריינות מדיה חדשה

מה דעתך?
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?