דף פריט
30-08-2018

מקסום הפוטנציאל של חונכות: מסגרת עבודה עבור הכשרה של פרחי הוראה

Ambrosetti, Angelina; Knight, Bruce Allen; Dekkers, John. (2014) Maximizing the Potential of Mentoring: A Framework for Pre-service Teacher Education. Mentoring & Tutoring: Partnership in Learning, Vol. 22 Issue 3, p224-239.

במאמר זה, המחברים בוחנים את החונכות בהקשר של הכשרת פרחי הוראה על ידי הצעת מסגרת עבודה מבוססת מבחינה תיאורטית עבור חונכות בהקשר זה.

ראשית, נחקר טבעה של החונכות יחד עם חונכות בהקשר של הכשרת פרחי הוראה.

לאחר מכן, מוצעת מסגרת חונכות שפותחה כדי לאפשר למורי המורים למקסם את השימוש הפוטנציאלי בחונכות במהלך המרכיב של שיבוץ מתכשרים להוראה.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

ראה גם:

חונכות פורמלית ובלתי פורמלית*: משלימה, מפצה או עקבית?

יעילות ההכשרה של מורים מאמנים/חונכים

מה דעתך?
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?