דף פריט
30-08-2018

ממצאי מחקר : שימוש בקבוצת פייסבוק סגורה כמרחב למידה מקביל לאתר הקורס באינטרנט

Gila Kurtz. "Facebook group as a space for interactive and collaborative learning", Int. J. Social Media and Interactive Learning Environments, Vol. 1, No. 4, 2013",

מטרת המחקר שנערך ע"י ד"ר גילה קורץ היה לבחון את האפשרויות הפדגוגיות של שימוש בקבוצת פייסבוק סגורה כמרחב למידה מקבל לאתר הקורס באינטרנט ( אתר לימודי מבוסס LMS ). במחקר השתתפו 66 סטודנטים וסטודנטיות שלמדו לתואר שני בחינוך במרכז ללימודים אקדמאיים באור יהודה.

ממצאי המחקר מגלים הסטודנטים גילו עניין רב ( ..וגם מוטיבציה רבה ) בלמידה מתוקשבת באמצעות קבוצת פייסבוק. רמת השיתוף והאינטראקציה בין הלומדים במתכונת משולבת של קבוצת פייסבוק סגורה ואתר קורס מקוון היו גבוהים ומעודדים . השילוב של קבוצת פייסבוק כמרחב למידה מקוון לקורסים אקדמאיים יש בו כדי להקנות יתרונות פדגוגיים רבים ללמידה באקדמיה.

למאמר המלא באנגלית

ראה גם :
קבוצת לימוד בפייסבוק – האם יכולה לשמש כתחליף למערכת ניהול למידה?

מאמרים נוספים של ד"ר גילה קורץ בפורטל מס"ע

מה דעתך?
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?