דף פריט
29-08-2018

למה תלמידים אינם יודעים ללמוד מטקסטים דיגיטאליים?

ג'יי הורוויץ חוזר להתייחס לנושא הקריאה ו/או כתיבה דיגיטאלית לעומת הכתיבה ביד והקריאה על הנייר: "באופן כללי, השאלה הבסיסית נשארת כפי שהיתה: האם הלמידה של תלמידים שקוראים טקסטים על גבי המסך טובה באותה מידה (או, סליחה, רעה באותה מידה) כמו הלמידה של תלמידים שקוראים מטקסטים מודפסים. יש מחקרים שרומזים שלמודפס יש יתרון, אבל מול אלה יש גם עדויות שככל שעובר הזמן מיומנויות הקריאה והכתיבה הדיגיטאליות נרכשות עד שבעתיד הלא רחוק לא יהיה הבדל מהותי בין הלמידה בסביבה הדיגיטאלית לעומת המודפסת. אבל גם אם אין "חדש", לפעמים אפשר לראות את הנושא באור קצת שונה, ונדמה לי שיש אור כזה במאמרון חדש של ג'ף אוטכט".

למאמרון המלא של ג'יי הורוויץ

ראו גם:

חקירת עמדות הלומד כלפי ספרים אלקטרוניים ככלי למידה: מבוסס על הגישה של תיאוריית הפעילות

האם הספרים האלקטרוניים שינו את הרגלי הקריאה שלנו?

מה דעתך?
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?