מס"ע - הכיתה המצייצת: טוויטר יכול לסייע ללמידה?
פורטל תוכן בהוראה והכשרת מורים
01.07.13 לינק   

הכיתה המצייצת: טוויטר יכול לסייע ללמידה?

מהמדור: סביבות למידה ממוחשבות

 מחקר חדש באוניברסיטת תל-אביב טוען שציוצים בטוויטר יכולים לקדם למידה קבוצתית וניהול דיון, גם אם הם מכילים רק 140 תווים. למרות שהמחקר עסק בקשר שבין מורה לתלמידי תיכון, החוקרות סבורות כי הוא יכול לחולל מהפך גם במערכת ההשכלה הגבוהה ואף במקומות עבודה .

מדובר במחקר שערכו החוקרות גלית דוכן וד"ר ענת כהן מבית הספר לחינוך באוניברסיטת תל-אביב, הבוחן באיזה אופן ובאיזו מידה המורה והתלמידים מתעלים את הטכנולוגיה של טוויטר לשימוש פדגוגי, כמו מענה על שאלות לימודיות ושיתוף בפרטי מידע. המחקר מראה גם כיצד נעשה בה שימוש לשימוש ארגוני כמו העברת תזכורות והודעות.

לסקירה

ראה גם :
מי צייץ כאן באמצע השיעור?

ציוצים בכיתה - שילוב טוויטר בהוראת אנגלית

-Twitter שבירת קיר הכיתה

שליחת תגובה

  (הכתובת לא תוצג באתר)
בטל שלח