מס"ע - למידה באמצעות פודקאסטים
פורטל תוכן בהוראה והכשרת מורים
05.01.12 לינק   

למידה באמצעות פודקאסטים

מהמדור: דרכי הוראה

גילה בן הר
הרעיון המרכזי מאחורי הלמידה ההפוכה," "הוא שהמורים יכולים להיות זמינים כאשר התלמידים זקוקים להם ביותר. " אם אני מרצה במשך 30 דקות בשיעורי הכימיה שלי, נשארות לי בערך 20 דקות להקדיש לשיעורי בית ולתת לתלמידים זמן להתחיל עם השיעורים". בשלב הזה, , התלמידים נשארים גם להתמודד לבדם עם שיעורי הבית שלהם וגם צריכים לחזור למחרת לכיתה לצורך לימוד חומר חדש. ואז הסתבר, כמו לרבים מאתנו אנשי החינוך, כי תלמידים רבים בוחרים שלא לעשות כלל את שיעורי הבית שלהם או נוטים לוותר לעצמם ברגע שהם נתקלים במשהו שקשה להם להבין.
הלמידה ההפוכה, לעומת זאת, היא סגנון שמחייב את התלמידים להיות מעורבים יותר בתהליך הלמידה ( גילה בן הר) .

למידה באמצעות פודקאסטים

ראה גם :
מודל שיטת ההוראה ההפוכה: התמונה המלאה

שליחת תגובה

  (הכתובת לא תוצג באתר)
בטל שלח