מס"ע - ADHD – תבונה ורגישות
פורטל תוכן בהוראה והכשרת מורים
07.02.11 לינק    הדפסה מאמר
תגובות
מאמר ותגובות

ADHD – תבונה ורגישות

מהמדור: חינוך מיוחד ולקויי למידה
במאמר מוצגים שני מחקרים עדכניים בנושא הופעת ה-ADHD והשלכתיו על ילדים.  המחקר הראשון מטרתו היתה לבדוק האם קיים קשר בין הבנה ריגשית לבין כישורים חברתיים אצל ילדים בגילאי חטיבת הביניים הלוקים בADHD. המחקר השני בדק אם קיים קשר בן גיל ומגדר אצל ילדים עם ADHD  ובנוסף לכך המחקר השני בדק את השפעת הילד עם סימפטומים של ADHD על משפחתו. במהלך המאמר ינתנו פרטים טכניים על המחקרים, המחברת של הסקירה , ציפי גליק, מציינת תימות מרכזיות ומקיימת  דיון תוך כדי אינטגרציה בין שני המאמרים שהציגה.
 
 

 

תגובות (11)

10.05.18 חגית
מבקשת להעביר לי מאמר
25.04.18 אבשלום פרץ
חשוב לי לקבלו
05.08.14 אדוה מרסיאנו
המאמר אינו נפתח לי האם אפשר לקבלו למייל
תודה אדוה
13.05.14 טליה מזרחי
המאמר לא נפתח, אפשר לקבל אותו אלי למייל? תודה
18.02.14 ציפי    |   בר אילן
מבקשת את המאמר המלא לצורך כתיבת עבודה. תודה!
21.11.12 היאס חנה    |   מכללת דוד ילין
אודה על שליחת המאמר השלם לצורך עבודת חקר בנושא.
27.09.12 ג'ולי שיש
שלום
המאמר לא נפתח יש אפשרות לקבל אותו במייל
אני סטודנטית בפתוחה , צריכה את המאמר לעבודה סימנריון
תודה
03.09.12 מונא עמרור
המאמר לא נפתח אפשר לשלוח במייל
31.08.12 יוקי טוטונצ'י    |   מה"ד
המחקר לא נפתח , אודה על שליחתו אליי למייל
23.07.12 רוני מגנג'י
שלום,
המאמר לא נפתח, האם ניתן לשלוח לי אותו למייל?
בתודה מראש
רוני
02.07.12 יותם ויסקופ
שלום, המחקר לא נפתח. יש אפשרות לשלוח אותו אלי במייל?

שליחת תגובה

  (הכתובת לא תוצג באתר)
בטל שלח