מס"ע - קריטריונים להערכת שיטות קריאה ובדיקת קריאה והבנה לילדי כיתה א
פורטל תוכן בהוראה והכשרת מורים
09.04.08 מאמר מלא    הדפסה מאמר
תגובות
מאמר ותגובות

קריטריונים להערכת שיטות קריאה ובדיקת קריאה והבנה לילדי כיתה א

מהמדור: קריאה, כתיבה וטקסטים
קרדיט: דר' מיכל שני החוג ללקויות למידה, אונ' חיפה
 
ראו מצגת מצורפת משמאל
 
הקריטריונים להוראת קריאה ולבחירת שיטות להוראת קריאה הוצבו ופורסמו על ידי הועדה לרפורמה בהוראת הקריאה והחינוך האורייני ועל ידי תת הועדה לבחירת שיטות קריאה.
בהרצאה הנוכחית של ד"ר שני מודגשים הידע התיאורטי והיישומי הנדרש להוראת הקריאה, שיקולים בבחירת שיטות קריאה ומעקב אחר תהליך הרכישה.
תכני ההרצאה מוצגים באמצעות שאלות אותן על המורה לשאול עצמו ומענה לשאלות אלה

תגובות (3)

19.06.18 אביבה שלו    |   בית ספר שקמה בקיבוץ יד מרדכי
אשמח לקבל קישור למאמר המלא
21.11.15 עולה שלאעטה
אשמח לקבל את ההרצאה
26.07.09 ג'ולי לסרי    |   בי"ס ממלכתי- "בארי" באר שבע
תודה על מצגת מרחיבה את הדעת, מארגנת וממקדת את הידע הדרוש למורה מחנכת בכתה א' האמונה על הקניית הקריאה והכתיבה.
תודה .

שליחת תגובה

  (הכתובת לא תוצג באתר)
בטל שלח