מס"ע - פרספקטיבה שונה לגבי פילוסופיית ההוראה של רוברט לי מור
פורטל תוכן בהוראה והכשרת מורים
יום שלישי 24 אוקטובר 2017
מכון מופ"ת שער הפורטל
פורטל תוכן בהוראה והכשרת מורים
01.03.17 תקציר   

פרספקטיבה שונה לגבי פילוסופיית ההוראה של רוברט לי מור

מהמדור: הוראת תחומי הדעת

Jones, Stephen L. A different perspective of the teaching philosophy of RL Moore. International Journal of Mathematical Education in Science & Technology, Mar2017, Vol. 48 Issue 2, p300-306.

ד"ר רוברט לי מור (Robert Lee Moore) היה ללא ספק אחד מהמורים הטובים ביותר למתמטיקה אי פעם. הוא פיתח שיטת הוראה ייחודית שתוכננה ללמד את הסטודנטים שלו לחשוב כמו מתמטיקאים.

השיטה שלו לא תוכננה להעביר ידע מתמטי מסוים, אלא ללמד את הסטודנטים שלו לחשוב. כיום, שונתה שיטתו והיא מתמקדת בשימוש במעורבות הסטודנט לקראת המטרה של העברת ידע מתמטי במקום המטרה של ד"ר מור ללמד את הסטודנטים לחשוב.

מאמר זה מציע שסטודנטים לתואר ראשון יוכלו להפיק תועלת רבה יותר אם ישתתפו בקורס אחד לפחות המשתמש בשיטה ובמטרה המקוריות של ד"ר מור.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

ראו גם:

התקדמות בידע מתמטי עבור הוראה

שליחת תגובה

  (הכתובת לא תוצג באתר)
בטל שלח