מס"ע - שימוש בתוצאות של הערכות הוראה כדי לשפר את ההוראה: חקר מקרה של תהליך שיטתי חדש
פורטל תוכן בהוראה והכשרת מורים
01.03.15 לינק   

שימוש בתוצאות של הערכות הוראה כדי לשפר את ההוראה: חקר מקרה של תהליך שיטתי חדש

מהמדור: הערכת הוראה

Malouff, John M.; Reid, Jackie; Wilkes, Janelle; Emmerton, Ashley J. "Using the Results of Teaching Evaluations to Improve Teaching: A Case Study of a New Systematic Process", Malouff, John M.; Reid, Jackie; Wilkes, Janelle; Emmerton, Ashley J.. College Teaching, Jan-Mar2015, Vol. 63 Issue 1, p3-7. 

מאמר זה מתאר תהליך בן 14 שלבים עבור שימוש בהערכות הסטודנטים לגבי הוראה כדי לשפר את ההוראה. התהליך החדש כולל בחינה של הערכות הסטודנט בהקשר של מטרות המנחה, הערכות סטודנטים של אותו הקורס שהושלמו בזמנים שונים, והערכות של קורסים דומים שאותם לימדו מנחים אחרים. התהליך כולל שלבים כדי לסייע למקסם את ההנעה של המנחה כמו גם כדי לסייע לזהות מטרות טובות לשיפור.

המאמר מתאר כחקר מקרה ראשוני את החוויות של אקדמאים בשלושה תחומים נפרדים שבהם השתמשו בתהליך החדש. שימוש ראשוני זה בתהליך הוביל לביצוע רפלקציה עמוקה יותר מבדרך כלל של המנחים ולרעיונות לגבי דרכים לשפור ההוראה שלהם. התוצאות מראות שלתהליך החדש יש פוטנציאל כדרך שיטתית לשימוש בדירוגים המספריים של הסטודנטים ובהערות שלהם כדי ליצר תכניות לשיפור ההוראה.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

שליחת תגובה

  (הכתובת לא תוצג באתר)
בטל שלח